!

nu drar jag till virserum! dte kommer bli fett mycket med skojj:D tält med tjejerna också, det blir grejer. haha! ha det bra, hejsvejs:D

bästbästa vännen!

anna åkte hem nyss, har suttit i flera timmar och kollat på massor av gamla bilder. kollade även på mamma mia förut, kärlek till den filmen asså!

ett skratt förlänger livet, med dig lär jag leva i evighet!

regn tjalalala!

regn och grått! inge roligt alls asså! träning förut var med anna en stund innan. och nu blir det film med henne också. vi gillart! på något sätt är jag redigt trött på min design, men jag ska göra den lite finare om några veckor eller något! förresten, jag har gått från 48besökare till 31? hur går detta till. detta är inte alls roligt. haha aja ha det bra!

bilden på lisa tog jag igår när vi var uppe i deras stuga.. och där ska familjen vara i 4dagar. åker på söndag. en sak är säker, jag lär vara helt slut efter dom dagarna, lisa kör med mig hela tiden. haha!  lektant.se :) idag blir det träning, har missat dom tre andra träningarna så får se hur mycket jag ligger efter! men jag har ju faktist varit ute och sprungit på öland. imorgon blir det marknad, yiooie! det blir toppen.

öland!

rööödaaaa ögon:*

sådär, där har ni nårga fler:) inte många men några! snart ska jag sova. är redigt trött nu! hejsvejs

borta bra, hemma bäst!

ja rubriken stämmer verkligen! borta bra, men hemma bäst. så är det bara:D

är hemma nu efter 12 dagar på öland, det har varit super bra! och jag ska lägag in bilderna som är kvar också. påvägen hem stannade vi på mediamarkt, köpte en plattång. en ga.ma blev det. frå se hur den är. förresten mathilda har hjälpt mig med bredden nu! äntligen säger jag bara. tack!!<3 men a nu ska jag lägga in bilderna:)

alla älskar öland!

varm och underbar dag!

• mammi och jag i borgholm.
•jag och mackaaan på borgholms glasscafé
•mackaaan och sin glass!

jag och daniel!

kubb på stranden!
idag, helt underbar dag! varmt och helt vindstilla! först blev det borgholm där vi åt glass, helt sjukt god glass asså! haha sen när vi kom hem gick vi "barn" ner till bryggan och badade, sjukt underbart:D synd att vi bara kunnat bada tre gånger denna semester, menmen. sen på kvällen gick vi ner till stranden och spelade kubb, solnedgång och allt. tyvärr förlorade barnen,tss! nu sitter jag med daniel och mackaaan och äter chips! guuuuuttttt. hahah.imorgon åker vi hem från öland:/ så sjukt trist,öland är bäst! fast på söndag bilr det ju öland igen fast norra öland. nu ska jag fortsätta äta^^ haha ha det bra.

ingen rubrik

hejsan! nu är det bara en natt kvar i husvagnen på öland. imorgon, drar vi från klinta och åker upp till ivarssons stuga och är där en stund på förmiddagen. förhoppningsvis blir det kalmar på hemvägen, jag måste verkligen ha en ny plattång, min suger fett!!! ikväll blir det kubb på stranden med skoogs, superduper mysigt! ett + ifall det blir en mysig solnedgång på de också. när jag kommer hem från öland tänker jag lägga in alla andra bilder från diggitalkamera. sen på fredagen åker jag till virserum, marknaden iår kommer nog bli toppen! sen sover jag i virserum till lördagen på söndag åker jag till öland igen, drarupp ill ivarssons stuga och sover där till torsdag, och på torsdags kvällen  drar jag ner till kalmar där rixfm festivalen väntar med världens bästa tjejer. och sen är det bara 12dagar kvar till skolan. jag fattar verkligen inte detta. det går för fort nu! hejdå.

tre dagar kvar på älskade öland!

•jag och john, och sen annica som aktar sig för kameran^^
•mackaaaaan med jägermaister hatten!(h)
igår då borgholm med tjejerna, mycket trevligt! vi åt glass, den godaste glassen jag ätit! när tjejerna åkte hem gick jag och åt på pappablå, mumss! sen efter maten var jag med isabell,frida och emelie. partyy på isabells lägenhet! hahahaha. vid 11 åkte jag hem till husvagnen, det var verkligen behövligt efter alla andra nätter! nu ska jag ner till stranden, solen skiner och det är inte ett enda moln på himlen! tjiow

älskade låt.

m a g n u s u g g l a- k a n d e t v a r a k ä r l e k?
Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå, åh åh
Kan det va kärlek, åh åh
Kan det va så, åh åh
Att jag nog älskar dig ändå.
sitter och lyssnar sönder denna låt, den är så grymt fin!

tänkte skriva lite om dom senaste dagarna. i fredags var det ju e.m.d på strands. vårt "lilla" gäng från hultsfredskomun stod utanför och diggade musiken! haha. inte för att jag gillar dom så mycket, men det fanns det andra som gjorde, erika skrek och tjöt när erik kom ut, tss:') vi lyssnade typ på bara två låtar sen gick vi där ifrån^^ eller inte kajsu och erika. haha:D vi spenderade hela kvällen i borgholm sen vid 1 åkte vi hem till anton och fridas stuga. sen vid halv2 åkte vi köpingsvikare hem till klinta igen. tack för den kvälen alla!
även tack för alla för igår, jag hade sjukt kul verkligen! vi på klinta, anton och victor cyklade in till borgholm ved halv7tiden,då vi skulle äta på mamma rosa, resten av gänget var redan där. vi åt pizza, sen vandrade vi upp till slottsruinen där takida spelade. konstigt nog var typ alla inne på slutet! hahaha. efter takida så cyklade alla hem till frida och antons stuga igen. anton elof, henning,rosie och jag bastade med kläderna på i en kvart! pjuh säger jag bara men det var som rosie sa nästan som en robinssontävling, och där hade kvinnan rätt! bilderna från fredag och lördag är ju somsagt på den andra kameran som jag inte har ngn sladd till,men dom kommer,dom kommer!
ikväll blir det borghoml med tjejerna, kanske träffar vi på killarna också! shitt vad mycket det blev, men somsagt nu sticker jag till tjejerna! en till sak, gänget jag har varit med påöland denna helg, tack! jag har haft galet kul! tss

modell för en dag!

•på onsdag förmiddag fick vi hela en timme på stranden, wow! tyvärr ser jag inte så glad ut på denna bilden, men jag var glad det kan jag lova:D på stranden vann jag : modell för en dag, jag tog med mig erika och emme. vid kvart i fem kom limmon och hämtade oss^^ haha
•lite småkatig bild i limmon påväg till sminkningen och fotogrfen..
•jag påväg ut ur limmon, fränt var det, speciellt filmen som var i tv:n. HAHAHAHA!

detta var då i onsdags, efter modellandet var det köpingsviks gator som väntade igen! detta älskar jag verkligen! öland och massa bra vänner! jag njuter! igår var jag ju somsagt på teater. svenssonsvensson på semester. det var faktist redigt bra! och jag var en halvmeter ifrån allan svensson ( gustav ) det tycker jag är redigt coolt:D haha ikväll blir det borgholm igen, emd spelar på strands så det blir att åka in dit med trevliga girls. nu sticker solen fram egenom alla moln, så nu blir det bkikini och solstol(h) hejdå:)

lite nytt från öland.

•första dagen vi kom, det regnade och åskade som attan, när det lugnat ner sig lite blev det världens största vattenpöl. och ja, erika och jag ville bli som barn igen! hahah
•på måndagskvällen kom emme med familj till öland. myyspyyys! på kvällen blev det borgholm med trevligt folk, erika och jag åkte in till fridas stuga (hus) haha och resten av gänget åkte cyckeltaxi in till city;) haha

bilder från söndag och och fler bilder från måndagen ligger på min kompaktkamera, och jag har inte med mig någon sladd till den kameran, så dom biderna får ni se när jag kommer hem:) ikväll blir det teater, svenssonsvennson på semester, galet kul ska det bli:D tyvärr missar jag karioken på campingen:/ haha ha det bra:D

här var det blåsigt!

tråkig bild, men har typ iga andra på den bärbara..
är ju somsagt på öland nu! erika och jag har haft tre bra dagar redan, och igår kom även emmegirl! vädret är väl inte lika bra, solen är inte framme och det blåser vädligt mycket. vädligt tråkigt måste jag säga..men jaja på fredag skulle det bli fint väder, så håll tummarna. hoppas ni har det bra hemma, tjioow!

öland nästa!

idag drar jag till öland, älskade öland!  jag kommer ha fettskojj med alla människor som är där! ha det bra så ses vi om en vecka! tjiaaaow!

världens gulligaste ungar!

tvillingarna otilia och tim var på besök igår! och jag får inte nog av ungarna, jag har verkligen världens gulligaste sysslingar! och det jobbiga är, att jag saknar dom redan..

dag 5,torsdag!

denna bilden får avsluta denna otroligt bra resa! det har varit en av mina bästa dagar i mitt liv! jag har haft grymt kul! och detta blir ett minne man aldrig kommer glömma! imon blir det öland i en vecka, tjohoo!

dag 4, onsdag!

•tilda,sandra,elin och lisa på heden.
•kajsu,tilda,sandra,elin och jag i favvogungan:D
•hahahaha, denna bjuder vi på:')
•nicole på matchen, som vi även den förlorade!

dag 3, tisdag!

• innan liseberg, har bara bilder från liseberg på tisdagen, för det var då jag hade framme kameran.
•tilda,nicole och sandra i juke box!
•kajsu och emma
•sandra,marika,emmy,lisa och nicole
•emmy och jag!

dag 2, måndag!

(h)

• flytten till den nya skolan.
• vi fick åka elfborgs buss till den nya skolan!
• jag och elin innan matchen.
• jag på matchen
• LYCKA!!!!!!
•bild från invigningen, så jäkla häftigt det var asså!!
första matchen som var mot ett lag från usa vann vi! det var verkligen lycka. jag ryser!!

dag 1, söndag

ja detta var då första dagen i göteborg, och sjumilaskolan! när vi kom till skolan var rummet verkligen skitlitet! inga lås på dörrarna och ledarna fick sova ute i korridåren. på natten fick vi reda på att vi skule byta skola! tack och lov! somsagt, fler bilder på bilddagboken.

hemma igen.

nu är jag hemma igen, ont över hela kroppen och är så himla trött!
men vilka dagar, helt otrlogt! har haft det så sjukt bra och roligt! detta är ett minne man sent glömmer.
bilder och så kommer jag lägga in idag tror jag, jag har tagit väldigt många, så här på bloggen lägger jag bara in några, fler bilder ser ni på min bilddagbok istället. som ni kanske märkt har bror min skrivit lite om machterna. igår vann vi i straffar och senare på kvällen förlorade vi i straffar.så igår var det slut! men som sagt, vilken upplevelse!:'D

Åter förlust.

Idag spelade RIK sin tredje och sista match i gruppspelet. Även denna gång en förlust mot svenska laget Eskilstuna, som var hästlängder bättre än RIK och spelade väldigt bra fotboll.
Slutsiffrorna stannade på 4-0.
/fredrik

Förlust :(

Igår Tisdag spelade RIK sin andra match mot det norska laget Fyllingen fotball.
De var tyvärr alldeles för bra och vann matchen med 4-1 efter 4-0 i paus.
RIK ryckte upp sig lite i andra halvlek och spelade lite bättre och gjorde då också ett mål.
Målgörare denna gång vart Nicole.
/Fredrik

(y)

HEJSVJS
Bild från segermatchen mot US Atlantic Pride

Seger 2-1 woho!

Idag spelade RIK sin första match mot ett amerikanskt lag vid namn US Atlantic Pride.
De vann med 2-1 efter underläge med 0-1.
Sandra lyckade tom att göra ett mål (1-1målet) YIPIIEE! Sabina gjorde 2-1 målet.
Nu ska jag sova. godnatt
/fredrik

göteborg nästa!

ja, imorgon är det äntligen dags för att åka till göteborg/gothiacup. åker tidigt till kajsu imorgon för att senare dra vidare åt väst! så därför kan jag inte blogga imorgon, och också inte blogga på hela veckan! går det bra för oss och om vi går vidare långt, kommer jag inte kunna blogga på två veckor. eftersom jag drar till öland efter detta, och det kommer också bli himlans bra! men troligtvis kommer jag hem på torsdagkväll:)

jag kommer verkligen ha det grymt bra och kul och det ska bli väldigt skönt att åka iväg, för hemma har jag verkligen inte haft något att göra nu dom senaste dagarna, haha! bilder och allt lägger jag upp när jag kommer hem och sådär! och ni får ha det så bra hemma, och håll tummarna för oss:D hahaha  men nu måste jag sova! men ja, ha det bra så ses vi om 5dagar, eller tillochmed kanske 14dagar, det får vi se. tjarååå!

regnet det bara öser ner!

imorse drog pappi och jag till o-hamn, han skulle göra några ärenden. så jag hängde med honom. hittade ett par skitsnygga "jesussandaler" som jag kallar det, har letat i tio affärer till typ utan att hitta några, och nu när jag äntligen hittar i min storlek och allt, så är den vänstra skon sönder!! snacka om att jag blev arg.. och ledsen också hahah!

nu bara öser regnet ner, lite småtråkigt måste jag säga. men till veckan ska det bli fint väder igen har jag hört, får väl hoppas på det nu när det är gothia och allt:D jag har packat helt klart nu, så nu ska bara allt ner i väskan, undra hur det går? brukar alltid bli att man får sätta sig på väskan för att den ska gå igen, men så är det nog inte den här gången, har inte överdrivet mycket kläder med mig. kommer nog mest gå i den nya träningsoverallen, dödsmysig:D aja nu ska jag sätta mig vid tv:n, saltkråkan går just nu, och då måste jag kolla:D hihi man blir aldrig för gammal för astridlindgrenfilmer:') eller inte jag iallafall!

bilder jag hittade på den andra kameran..

bildbooomb!!!!

HAHAHAHAHAH *asg* bilderna är så oseriösa dom kan bli, men ja jag bjuder på ett par! bilderna är från den2juli. hahah så njut!

emmegilr in the pool!

me in the pool!

HAHAHAHAHAHA!

HAHAHAHAHA! emme var en blekfis år 2007. nu vet ni det!

BÄÄäsT!
ja, många bilder blev det, men jag tycker alla är så grymt mycket "oss" och när jag kollar på dom så sitter jag och skrattar för mig själv, jag har verkligen alltid kul med dig kvinna, och jag ÄLSKAR DIG! saknar dig gör jag också för den delen<3

12.14

gammal bild, men vad gör det?
just nu sitter jag och sjunger till : iris- Goo Goo Dolls. så sjuuukt bra! den låten sprider verkligen lycka på något sett. idag, nee jag vet verkligen inte vad jag ska göra idag heller, det börjar bli liiite segt att bara sitta hemma på sommarlovet, menmen. får se om det händer något framåt dagen. ha det bra alla, nu ska jag fortsätta sjunga! (kan inte sjunga samtidigt som jag skriver ^^ ) hahaha

i muss u sis..

..mycketmycket!
just nu sitter jag och gör... hmm ingenting! och så har det varit hela dagen lång! otroligt drygt måste jag säga:) nu har nog alla roligt och är på festivalen, men incke jag. hahaha, aja hoppas att dom där uppe har roligt iallafall. synd att man inte är under 13, då hade man kunnat följa med mammi in och göra lite sällskap med henne nu när hon jobbar och sådär. men nu är det som de är.. ha det bra alla!

älskade mobilbilder

• nicole, glad som vanligt:D
• martina,tilda,emma och danielle (stavning?:o ) i båten!
var ju somsagt i tildas stuga igårkväll, mycket trevligt måste jag säga, först sprang vi en runda, sen badade vi, riktigt skönt i vattnet nu asså! sen åkte vi ut i båten och åt fika. tack för kvällen tjejer:D

amanda

så söt emme är! :*

här är en snygg bild på emmegirl som "sover" så gutt på tåget till kalmar! hahhaha(a)
jag undrar ifall hon gillar detta, men jag gillart, mohahahaha.
var i aby förut somsagt, plockade jordgubbar, sen följde jag med mormor hem och klippte grästet hemma hos dom. det börjar bli liiite drygt nu faktist! haha men aa, jag överlever som jag brukar säga ifall det ät något som är jobbigt.  ikväll blir det tildas stuga vid lillesjö, ska spriga lite med folket, har också packat klart allt till gothia, det är nära nu:D

igår, svensk sommar till tusen!

•alice och jag bakade kladdkaka!
•det regnade som 17! åskade och blixtrade som bara den, har aldrig vart med om något liknande, haha.
men iallafall var med alice igår, och nu blir det att följa med mormor och plocka jordgubbar, och efter det klippa gräset. pjuh. ha det bra !

10.45

igår blev det ju amanda, jag fixade henne lite och sen gick vi ut och fotade, jag har ju bara lagt in en bild än så länge. men det kommer fler med tiden.  igår var det ju träning också, väldigt mysigt , spöregn,oska och ibland kom även några blixtrar. men vi överlevde! haha .idag blir det alice, och som vanligt tror jag det blir bra. alltid lika trevligt med den tjejen!:D

amanda

canon i handen och foppaskorna på fötterna!

drar snart till amanda, ska fota henne och lite:) träning ikväll sen också!
jag tänkte på en sak, en vecka kvar till gothia, två veckor till öland, tre veckor till virserums marknad och rixfm festivalen. och sen, sen är nästan sommarlovet över. otroligt knäppt, vart har detta sommarlov tagit vägen? och sen börjar jag i åttan,tänk att det är 8år sen man fick sin första skolväska och man gick hand ihand med mamma till förskolan. haha ja... nu drara jag till amanda, thjoia!

kall tisdag

eftersom jag har ganska mycket bildbrist just nu så bjuder jag på en bild på bror och mig. bilden är gammal och ful, men det struntar vi i nu. idag har det varit galet kallt ( igår var det så varmt att man knappt kunde småsprina utan att man blev trött och varm) nu är det helt tvärt om, kallt som attan.. var i lillesjö med wille och linus förut, i vattnet var det varmt men när jag skulle cykla hem fick jag ta min handduk runt mig för att inte frysa ihjäl. okej där kanske jag tog i lite, men det var fasen inte långt ifrån..

nu snart ska jag på träning, och när jag kommer hem ska jag krypa ner i soffan och äta jordgubbar och mjölk. mmmh.

sandralinneamadestam

trevliga girls!

kom precis hem från hesjön där jag, och dessa flickor var och sen emma också som jag aldrig fick något kort på, haha.  meningen var ju den att hela gothialaget skulle vara där, men dom som kom var vi. haha så vi badade och grillade lite, trevligt trevligt:) 8dgar kvar till vi åker på gothia nu, så jag längtar, ska bli så galet kul!

just nu sitter jag i mitt rum med fläckten framför mig som sprutar ut kalluft! behövs verkligen nu, det är fruktansvärt varmt nu,ojoj! vart man än går så är det kvavt och klibbigt! snart ska jag ta mig en dusch och senare göra mig iordning för ikväll blir det målilla. får se hur länge det blir men det visar sig. nej nu har jag inget mer på hjärtat. haha ha det bra alla!

21.09

yäy.

•klänning från Vila.
•tröjja från Ginatricot
•scarf från kappahl
sen köpte jag en mascara,bikini och hårspännen! tss

emmegirl och mej i kalmar!

kalmar med emmegirl idag var redigt bra! shopping,fika och mycket skratt på mörk toa! (bara för att vi inte ville betala fem kr för att få lyse på toan)  köpte ett par grejer också. som tex. klänningen på mig och emme på bild 2. emme köpte också den finfina klänningen som vi kommer bo i på öanld v.30, thjiooo:D ha det bra alla!

hihi

om tio minuter kommer emmegirl till mig, sen bär det av till tåget i hultsfred som senaregår till kalmar! galet kul! det var de jag hade på hjärtat den här gången, hihi hejjs!

14.36

det är torsdag! har nyss varit i lillesjö med grabbsen! och snart blir det poolen med emmegirl! me like it!

västervik i bilder, dag3

mackaaan!

en mycket trött sandra

slänger in dom sista bilderna från västervik nu när jag ändå inte har något att göra.

redan 1juli

det är sjukt! det är redan 1juli! jag fattar inte vart tiden tar vägen.. det var ju nyss 10juni då skolavslutningen var tycker jag. haha aja nog pratat om det. jag undrade nyss, vart tog solen vägen egentligen? det är 25cvarmt men himlen är täckt över vitgråa moln, varken en sol eller lite blå himmel syns... men huvudsaken är att det inte regnar eller är kallt:D idag.. hm idag vet jag inte, träning med F17 sen ikväll, ja detta sommaruppehåll var inte länge. nu ska jag träna med dom, haha^^ men jag tycker faktist det ska bli kul! speciellt den 11juli, yippi.:D:D aja skriver mer om dagen ikväll, ha det bra alla